ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

tisdag 25 oktober 2011

Tisdag var allt en bra dag!

Bara av att bestämt att jag endast skulle iväg idag, fick mig att göra mer saker innan jag åkte än jag gjort de senaste dagarna. Det var ju kravlöst.

Glad att jag tog mig till Micaela, blev lite sent dit så tiden gick snabbt undan innan det var dags att åka på min ADHD-grupp. Där avtog mitt GO lite, så jag lyssnade istället för att prata så mycket. Väl hemma kom huvudvärken som ett brev på posten. Samma sak som varje måndag då jag kommer hem från psykologen.

Trots det ryckte jag upp mig och kvällen gick bra. Nu borde jag vara trött, men istället har hjärnan kalas. Nej då, ganska lugnt ändå men det har varit en del idag, så då kan jag inte somna nu istället. Men gör inget, jag myser i soffan så länge. Nyss hängde jag tvätten med, skulle strunta i det men tänkte att jag måste tvinga mig upp. Det är bara jag som kan förändra mig själv!

1 kommentar:

  1. u seem like a very creative person! "Each of us is connected to a limitless source of Creative Wisdom through which we can nourish and expand
    our vibrant well-being."

    SvaraRadera