ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

onsdag 26 oktober 2011

Idag var vi vilse i pannkakan!

Vilken morgon... Allt var upp och ner och överallt och ingenstans. Samma tid vi brukar börja klä på oss ytterkläderna hade ingen ens ätit frukost. De två små får frukost på dagis, så lugnt där men så H... För ont i magen.. Nu börjar det bli för mycket ont i magen och ont i huvudet här. Det började då hon började skolan och jag har försökt vänta och tänkt att det blir bättre, men det blir bara värre. Så idag beställer jag en tid på vårdcentralen.

Själv har jag fått kramp i matstrupen, något jag knappt haft sen jag var sjukskriven -08. Hej Stress! Så nu ska jag ta det lugnt ett tag. Försöka äta frukost själv. Det här har blivit en gnällblogg. Det enda jag skriver om, nästan. Har en massa intressanta saker i huvudet som jag vill skriva om, men som inte går att sätta sig och få ner på skärmen. Så det enda som hamnar här är korta gnälliga inlägg känns det som.

Ta hand om er idag och andas lite extra om ni behöver det!

3 kommentarer:

  1. Men låt det vara en gnällblogg blandat med roliga inlägg. Du visar väldigt bra hur livet är för dom flesta mellan åt, även för dom utan diagnos. Ta hand om dig

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för din kommentar. Bara dina två rader fick mig må mycket bättre än jag lyckats må på hela dagen! Det värmde.. Verkligen!

    SvaraRadera
  3. Och självklart är livet upp och ner för alla, även om det för vissa är alldeles för ofta.

    SvaraRadera