ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

tisdag 25 oktober 2011

Är jag fin?

Nä, svarar lilla J. Hon står och kammar mitt hår just detta ögonblick. Så skönt då man klivit upp och kan sitta och ta det lugnt innan det är dags att göra frukost till barnen. När jag faktiskt klarar av att hålla mig vaken nu för tiden.

Idag ska jag hälsa på Micaela, äntligen! Jag har därför inte planerat in nåt annat idag. Ska inte duscha eller tvätta några byxor idag, inte posta något brev och tvätten ska jag strunta i. Det enda jag ska göra idag är att ta mig iväg. Och så får det vara, för jag kan ju inte bara träna på att fixa saker här hemma. Just det, kom på nu att jag måste ju vara på sjukhuset 14:30 på min ADHD-grupp. Två saker då. Ska sätta alarm på det nu.

God Morgon på er, Tisdag blir nog en bra dag, tror ni inte?

1 kommentar: