ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

söndag 27 februari 2011

Födelsedagskalas

Ikväll har min fina och bästa barndomsvän kalas för hon har fyllt 25 barre. Min kusin är där och firar. Men jag valde att stanna hemma. Det är fruktansvärt dyrt att flyga sådär i sista sekund. Och tar för lång tid att färdas på annat sätt. Men för nån vecka sen så spontanbeställde jag biljetter till Rihanna och det sker i Malmö så fina vännen ska också med. Och jag ska för första gången hälsa på henne några dagar. Det kommer bli super! Men vem vet, jag kanske hinner dit innan också. Annars hinner jag rå om henne i sommar, för hon ska jobba i Jämtland. Hon skulle ställa upp till tusen för mig. Hon frågar alltid på riktigt hur det är och säger ärligt "jag förstår inte hur det känns, men jag vill ändå att du ska berätta". Jag tror de har en toppenkväll ikväll. Eller jag vet det!!

Här blir det Big Bang Theory, har nördat igenom allt utom det sista avsnittet nu. Svullandet blev det inte så mycket av, då jag varit rtt mätt hela kvällen. Men är rätt säker på att jag tar igen det en annan kväll! Sen tror jag nog jag faktiskt kommer somna gott, även fast jag glömde sömnmedicinen. Jag känner det i kroppen. Det är en mysig känsla.

Imorgon är en ny dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar