ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

söndag 27 februari 2011

Utslut

Ligger i soffan. Har städat och spritat hela huset. Det har tagit hela dagen. Och tvättmaskinen rullar och rullar. Nu ska magsjukan bort!!!! Och nu har jag gjort allt i min makt. Handspriten flödar också. Och jag går runt som en tyrann och tvingar alla sprita händerna.

Emellan det har jag fått springa upp på "pest-toan" med kräksjuk H och tömma spyhinkar. Slängde henne även i duschen i jakten på att minska på viruset. Men då barnen är upp i ansiktet på varann och sjuke H pillar sig i munnen hela tiden, så lär vi ju snart ha virus överallt ändå. Hur ska man få bort den?

1 kommentar:

  1. Oj, oj.. jag kan nästan se framför mig hur du går loss på handspriten :) Tiden på infektionen måste ha satt sina spår ;P Hoppas verkligen ni blir fri den där hemska kräksjukan nu!

    Mitt kalas igår var väldigt roligt! Tråkigt att du inte kunde vara med, men avståndet är ju lite väl stort! Men vi får ha så kul i sommar istället och till hösten, det ska bli superduper kul att du kommer :)

    Nu mår jag inte bra, har ätit pizza, godis och muffins så jag mår ännu sämre än bara huvudvärk... hehe! Sköt om dig <3 PoK

    SvaraRadera