ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

söndag 27 februari 2011

Barriärvård

Nu jävlar sätts infektions-kunskaperna in ordentligt. Nu är vi less. Och nu är det större än allt annat. Jag har sanerat varenda skrymsle på toaletten. Slängt fuschdraperiet, tagit ut allt som hängt på dörren. Knäskurat golvet eftersom jag inte har nån spolon hemma. Jag har kokat det som kokas kan. Jag har torkat sen spritat alla ytor inklusie dörrar och dörrkarmat ochdelar av väggen. M tycker nog jag överdrivet, mendet tycker inte jag. Den här magsjukan har bitit sig kvar vecka efter vecka. Nu jävlar ska den bort. Den är nu till för de till synes friska. De som är sjuka får använda andra toan. Barrirvård i den mån det går med fem i familjen. Städningen fortsätter... Men först lite paus framför skidåkningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar