ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

lördag 26 februari 2011

Vi dränker våra sorger

Jag hade tänkt gå ut i goda vänners lag, men så blev inte fallet. Så ikväll dränker jag mina sorger. Men inte i alkohol. Utan i fett och socker. Jag gick lös på Coop och det mesta kom med. Utom riktig mat.



Annars har suckarna varit många idag.. och djupa. Och tårarna kom. Och ångesten har krypit i mig. Fast jag vände det till nåt bra. Att vara ledsen är en känsla. Och ångesten betyder väl också att jag känner. Att känna nåt måste väl vara bättre än att känna tomhet? Men det är jobbigt.. riktigt jobbigt!

Men nu är det lördag, nu festar vi loss i godis och läsk. Skål!!

1 kommentar:

  1. I know what u feel. Tycker d är starkt av dig att skriva om allt. Jag gick ner mig riktigt i höstas med ångesten å fick medicin å sånt. Har du läst boken Befriad från ångest av Lucinda Bassett? En bok jag rekommenderar, den har hjälpt mig!

    Ta hand om dig å dina!

    SvaraRadera