ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

söndag 16 oktober 2011

Lite bilder från senaste dagarna

Fick göra EKG i fredags inför medicineringen.
Sen vidare mot Kemlabb för blodprover.
Blodstatus, leverstatus och S-GT
som mäter alkolkonsumering på något sätt.
Tur man kan tjuvkika på proverna och förstå
vad de egentligen tar för något.
Vidare mot blodcentralen för blodgivning.
Valde en apa till N, då H fått en häst förut.
Det lyste i ögonen då hon fick den!
Fick en nyckelring för att varit blodgivare i  tre år.
Men de lyckades spräcka båda kärlen
och det blev bara en halv dl blod. 
Sen blev det fredagsmys med Trpp, Trapp, Trull.
 Det bästa med hösten är värmeljus!
La mig framför "The Notebook" igår då
barnen somnat efter ännu mera godis.
Låg och snörvlade i min ensamhet,
det är den vackraste filmen jag sett.
Lillskruttan hittade kalsonger
imorse och spexade i dem.


Annars står det 1-0 till mig mot tvätten. Tvättade igårkväll, på en lördag, fast jag nästan glömde tog jag tag i det då jag kom på det. Skulle ändå som tidigare bara slänga den torkade tvätten i en balja, men jag vek den och la in den istället efter en stund.  Jag är fan stolt över mig själv!

Söndag, solen lyser och de underbara bilderna nedan som min duktiga kusin A tagit beskriver känslan perfekt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar