ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

torsdag 20 oktober 2011

Äntligen fått min Concerta!

Hade bett psykologen ringa mig idag, för att prata om igår och inte gräva ner mig.. Innan vi slutade sa hon att de skrivit ut min Concerta igår, så den fanns att hämta ut. Jag blev så glad, men förvånad eftersom de sagt att det skulle ta två veckor.

Jag skyndade mig ifrån H:s skola till Coop, hade redan tänkt åka dit och handla. Så snabbt in och ta ut medicinen och sen tog jag tabletten. Jag gick in och satte mig på Coop och läste bipacksedeln (den största jag någonsin sett). När jag tittade upp efter var det som att det var annorlunda mot när jag satte mig på bänken. Det var som om någon dragit upp rullgardinen, hjärnan kändes mindre luddig och mer vaken.

Blev lite trött efter att jag handlat klart, men inte trött-trött-zombie-trött. Tar 18 mg nu, sen kommer det ökas. Att ta medicinen då jag skulle handla, med mycket intryck var nog bra för att värdera effekten. Äntligen känner jag mig hoppfull igen!

3 kommentarer:

  1. https://codonesonline.com/

    SvaraRadera
  2. Jeg er i stand og klar til å levere deg sobril og mange andre som inkluderer

    Paralgin Forte
    Tylenol
    Vival 5 mg
    Sobril 10 mg
    Reductil 15mg
    apodorm 2,5 mg
    rohypnol 1mg
    Nobligan retard 100mg
    Tramadol 50mg
    somadril 350mg
    stilnoct 10mg
    Imovane 7.5 mg
    Zopiclone 7.5 mg
    apodorm 2,5 mg
    Quaaludes (Methaqualone 300mg)
    Mandrax 300mg
    A215 Roxicodone 30mg
    Kodein 50mg
    Nembutal 100 ml/piller
    Actavis kodein hostesaft
    Hydrocodone 10/325
    Suboxone / Subutex 8 mg
    MDMA-piller
    OxyContin 80, 40, 30mg


    1..Hvor ofte har du tenkt å kjøpe??

    2..mengden du trenger per ordre??

    3..har du tenkt å bli lenge kjøperen??

    4..Hvor er du egentlig ligger??

    5..Hvilke produkter du er interessert i å kjøpe??


    Pakkesporing tall vil bli sendt så raskt som de er registrert og
    forsendelsen er bekreftet.


    Bulk kjøpere dra nytte av rabatter

    Leveringstid...1-4 virkedager maksimal

    Levering Via...USPS eller TNT

    Emballasje DISKRET...

    kontakt AT.....edymia61@gmail.com

    SvaraRadera
  3. https://codonesonline.com/

    SvaraRadera