ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

tisdag 15 mars 2011

Sovit som en prinsessa!

Somnade gjorde jag då jag började läsa en bok, men hade svårt att hålla fokus då den inte fångade mitt intresse. Så då somnade jag istället. Vaknat har jag gjort ändå, men inte lika ofta och somnat om snabbt. Dessa nätter då jag lyckas sova bra utan sömnmedicin är mer utvilande. Så nu är jag vaken, fast klockan är sju. Ljuset strömmar in, jag ser en blå himmel och jag ligger kvar i sängen. Kravlös dag, så lite lättare att vakna då.

Jag processar nattens drömmar, vissa bättre än andra. Drömt om jobbet och dagar som dessa saknar jag det. Eller mest mina fina arbetskamrater. Känns lite tråkigt att jag inte kommer jobba med dom igen. Dagar som dessa fattar jag inte varför jag går hos psykolog för jag vaknar och mår bra och känner mig ganska problemlös. Men då har jag inte stigit ur sängen än.

Idag ska jag ta hand om finaste valpen Krut. Jag tror det blir en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar