ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

torsdag 24 februari 2011

Usch

Ikväll är ingen bra kväll. Jag har frusit hela dagen och ikväll känns kroppen helt konstig. Även om dagen varit bra så har hjärna funkat skit som vanligt. Jag glömde ta min medicin imorse och när jag kom på det halv tio så gjorde jag iordning frukost och tog medicinen. Trodde jag. jag var så less för jag för första dagen sen byte av medicin glömt. N jag kom in i köket kl 10:10 för att hämta mer mjölk så låg pillren på bänken. Jag hade alltså ändå inte tagit dom fastän jag trodde.

Sov 4,5 timme inatt. Men grejen är att jag brukar må bättre som jag sover lite. Bara det är nån natt. Annars blir det inte bra. Men matlusten varierar mer då så idag åt jag några dalta pinnar till lunch. Inte bra. Så ikväll efter en mikropaus i soffan under täcket, känns kroppen riktigt jävla knas. Jag tar nya tag imorrn istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar