ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

onsdag 23 februari 2011

Muffinsbak och kaoshak

Igår var en mindre rolig dag. N kräktes en gång och sen var det full fart. Förmiddagen gick ok, eftermiddagen.. Njae. Men jag bakade muffins för att göra den lite roligare. Barnen blev iallafall nöjda. Jag var mest nöjd över att jag lyckats vara vaken från morgon till sambon kom hem. Och att barnen inte färgats av min gråa dag. Att känna sig nöjd är en ytterst subjektiv känsla. Sambon kanske var mindre nöjd med det kaos han möttes av i dörröppningen. Men han städade upp utan ett knyst. Alla kanske inte kan vada över saker utan att bry sig. Men jag kan.

1 kommentar:

  1. Hej Anna! Halkade in på din blogg som är helt fantastisk och ärlig. Tänker på dig! Stor kram! Joanna

    SvaraRadera