ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

söndag 6 november 2011

Självömkan är namnet jag gått under idag...

Vaknade med spänningshuvudvärk och ryggont. Det bestod första delen av dagen utav. Vi åkte på Busplaneten för barnen hade fått löfte om det. Huvudvärken sprängde. Hemma började jag må illa och la mig i soffan, där jag visserligen låg på förmiddagen med. Lyssnade på musik och fick en dipp. Tänkte på saker jag borde göra, inte orkade, mådde för dåligt för ockran och hans moster. Efter jag legat en kvart kom fram till att det var mer tråkigt EGENTLIGEN att ligga med täcket över näsan än att vika tvätt. Så det gjorde jag och hängde en ny. Gjorde ordning ryggsäckar och kollade igenom kalendern och satte alla alarm. Kändes bra!

Nu spydde jag som en gris för ett tag sen och då fick jag ett kvitto på att jag faktiskt mådde dåligt trots allt. Men nu vet jag varför. Glömde venlafaxin imorse. Jävla rävgift, de flesta mår skit då de slutar med den. Jag vill sluta, men då fick jag ju inte ta concerta förrän i januari. Har halv dos iallafall, eftersom de kom på det efteråt. Tycker inte mina känslor är lika döda längre.

Ingen mer självömkan iallafall. Bara spott och tvi inombords åt giftkapslarna!! Och film.

1 kommentar:

  1. Tänk vad medicin kan göra både gott och ont. Hoppas din huvudvärk har släppt idag. Det är ju trots allt måndag

    SvaraRadera