ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

måndag 21 mars 2011

Bra dag

La mig inte på soffan idag. Varit igång hela dagen och kände mig trött mot kvällen, så jag tog ingen sömnmedicin eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att åka till doktorn på VC för fysiskt problem. Men då blir det ju så att jag blir klarvaken sen. Att det ska vara så. Jag har på sista tiden drömt så mycket mardrömmar så man blir fan rädd för att lägga sig nästan... Men ska upp och prova på en stund iallafall. Hoppas att trevligare drömmar infinner sig inatt.

Annars så har jag börjat lite research till en bok som jag så gärna skulle vilja skriva. Är väldigt peppad på det, men det går trögt. Men vilken underbar dag det skulle vara då jag är färdig med hel bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar