ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

torsdag 27 oktober 2011

Micaela

Jag fick kontakt med Micaela genom hennes blogg. Hittade den några veckor innan jag fick min diagnos genom en kommentar hon lämnat på Marlene Larssens blogg. Micaela har också ADD. Så jag tänkte att jag väntar tills jag vet om jag får någon diagnos eller inte. För det roliga sammanträffandet var att hon också bor i Umeå. Så när jag fått min diagnos lämnade jag en kommentar på hennes blogg. Strax efter såg jag att hon lagt till mig på Facebook. Så vi satt och skrev långa meddelanden till varandra och jag satt och skrattade högt. Det gjorde hon med vet jag.

Sen har vi skickat sms och fortsatt skriva på Facebook, vi började ganska direkt höras flera gånger om dagen. Som om det vore helt naturligt, även fast jag inte ens träffat henne förrän jag äntligen tog mig iväg i tisdags. Jag var hem till henne, fick lunch och vi pratade på. Hon var precis som jag trott att hon skulle vara, världens varmaste och gulligaste tjej!! Om ni inte läst hennes blogg, så gå in och gör det. Hon blandar sin vardag med lite mer roliga saker än vad jag gör tycker jag och gillar att fotografera så hon har definitivt mer bilder. Jag hatar att läsa bloggar utan bilder, eftersom det blir för mycket text. Så hennes blogg passar mig perfekt. Inte min som nästan bara har en massa text.

Fina Fina Micaela<3

2 kommentarer:

  1. Åh, vilka finna ord du skrivit om mig! Blev alldeles varm när jag läste. :) Är så glad att vi hittat varandra! Det är skönt att någon förstår en på riktigt och som man kan säga allt till. Kramar till dig!!

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir när jag läser detta !kram till er tjejer i Umeå!

    SvaraRadera