ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

ADHD/ADD - Det osynliga funktionshindret

lördag 14 maj 2011

Utan sömn blir man knäpp

Var man inte det redan så blir man det. Paranoid blir man också nästan tillslut. Tillslut lyckades jag somna inatt, men sov oroligt. Men somnade nog in hårt mot gryningen för sambon väckte mig 12:30 och jag kunde inte fatta att klockan var så mycket. Sen har jag somnat två gånger till idag. Borde inte sovit så mycket kanske, men jag behövde det. Sen sover jag ju inte bättre av att vara vaken, det är ju tydligt, så då är det väl bättre att sova då man kan.

Jag känner mig ganska oinspirerad för tillfället. Det som jag inspireras att skriva om är för personligt och publiceras inte. Jag har varit inne i en period av behov av ensamhet, sömnsvårigheter, matvanorna har blivit fucked up igen och hela jag. Måndag psykolog igen och jag har inte en aning om vad jag ska torrprata med henne om. Men nu är det helg och efter att sovit sista gången mådde jag faktiskt bra. Så nu ska jag njuta av det.

Ha en fin lördag!

1 kommentar:

  1. Hoppas vi kan pratas vid i veckan, jag kommer försöka ringa dig så var beredd :)
    Längtar tills vi ses igen!
    Måånga Kramaaaaaaaaaaaaar

    SvaraRadera